Vakantie voorpret - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Herman en Marsha Groot - WaarBenJij.nu Vakantie voorpret - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Herman en Marsha Groot - WaarBenJij.nu

Vakantie voorpret

Door: Marsha

Blijf op de hoogte en volg Herman en Marsha

14 Maart 2014 | Nederland, Wezep

Mexico is (nog) ver weg. Letterlijk, maar figuurlijk komt het hard dichterbij :D
Over een kleine drie maand reis ik met mijn droomman af naar Mexico om de reis van mijn dromen te maken. En hopelijk wordt het ook daadwerkelijk een droomreis :D
Ondanks dat Mexico nog ver weg is zijn de voorbereidingen en dus de vakantie voorpret in alle hevigheid losgebroken.
De tickets zijn inmiddels geboekt en bij elke nieuwe reisupdate van ons reisvoorstel spring ik als een stuiterbal door het huis.
Herman laat het rustig op zich af komen maar lijkt wel aangestoken te worden door mijn enthousiasme. Haha het is dan ook moeilijk daar cool onder te blijven.
Maar wat wil je als het eerste hotel op de planning een privé-dolfinarium heeft en de fantastische naam Dream Resort draagt.
Ook de rest van reis heeft inmiddels aardig vorm gekregen. Herman moet me soms aan banden leggen omdat mijn wishlist oneindig is en bovenal oneindig duur.
Gelukkig houden we elkaar zo mooi in balans en ligt er (dankzij Selva travel) nu een prachtig reisvoorstel.

Om jullie alvast een idee te geven heb ik als afbeelding voor dit reisdagboek de landkaart met onze route toegevoegd.
Zoals het er nu naar uit ziet beginnen we dus in het prachtige Dream Resort in Cancun. Als we daar nog weg willen, haha wat wel zal moeten, trekken wet het binnenland in. Daar gaan we cultuur opzoeken (Maya Tempels, San Cristobal), prachtige natuur zien (jungle, ondergrondse rivieren, lagunes en zelfs wat bergen) en heeeeel veeeeel in de auto zitten.
De laatste paar dagen van onze reis gaan we lekker lui van luxe genieten en chillen met de billen in Playa del Carmen.

Meer scoops ga ik natuurlijk nog niet geven ;-)
Voor ons begint nu het aftellen naar 7 juni en het daadwerkelijke regelen en vastleggen van de reis in het binnenland.
De voorpret duurt dus nog even voort en Mexico?? Dat komt vanzelf dichterbij (figuurlijk dan he)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Herman en Marsha

Actief sinds 11 Maart 2014
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 5937

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2015 - 19 Augustus 2015

Beautiful Bali!

07 Juni 2014 - 24 Juni 2014

Dreams come alive - Mexico

Landen bezocht: