Hallo Jumbo! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Herman en Marsha Groot - WaarBenJij.nu Hallo Jumbo! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Herman en Marsha Groot - WaarBenJij.nu

Hallo Jumbo!

Door: Marsh

Blijf op de hoogte en volg Herman en Marsha

11 Augustus 2015 | Indonesië, Sanur

Gisteravond naar het bloggen nog even uiteten geweest en een traditionele dans bekeken.

Vandaag de grote dag... Olifanten-dag, ofwel Hallo Jumbo!
Vanochtend al vroeg de wekker en snel ontbeten. Om 8 uur stond de taxi klaar en vertrokken we richting Taro (iets boven Ubud)
Een rit van een uur en n kwartier, door de straten en rijstvelden van Bali.
We maakten deze trip samen met een Engelsman waarvan wij dachten dat hij Manuel heette. We vonden het al zo vreemd dat hij Andrew op het intake formulier zette. Wat bleek.. Hij dacht dat Herman Manuel heet, haha we hebben hem maar in die veronderstelling gelaten en zelf veel lol gehad.

Vooral ik was helemaal enthousiast over deze trip. We waren de poort nog niet goed en wel door en we zagen de eerste olifanten al lopen, super vet!
Eerst een korte route langs wat mega vissen en toen naar het olifanten-plein. Daar kon je met deze grote knuffels op de foto. Ik ben verliefd haha! Wat een gave beesten en wat kunnen ze soms ondeugend kijken en zijn (ze lijken vooral veel lol in het water spuiten te hebben)
Een heel aantal hele mooie foto's met onze grote vrienden gemaakt. Daarna door naar de olifanten-show. Want ja olifanten kunnen prima schilderen, voetballen en basketballen.
Enorm staan genieten van deze show en kunstjes.
Daarna was het grote moment daar, een rit op de olifant.
Heel vreemd, hij schommelt enorm en heeft super dunne oren. Vooral het stuk door het water was erg gaaf! Hadden we voor geen goud willen missen.
Na het ritje lekker geluncht met uitzicht op de olifanten en grote verhalen van de Engelsman die mee was (en vooral druk was met de hele dag foto's maken van zichzelf).

Ik kon het niet laten dus nog een rondje langs de olifanten gemaakt, helaas toen echt tijd om terug te gaan. De terugreis was een stuk drukker en duurde daarom ook aardig langer.
Bij het hotel aangekomen was het prachtig weer (vanochtend met een beetje regen weggegaan) en zijn we het zwembad in gedoken met een Bintang en Bintang Radler.

Net lekker uiteten geweest bij het steakhouse en de nachtmarkt van Sanur bezocht.
Nu heerlijk met een drankje op het balkon foto's aan het bekijken en een verslagje tikken.
Geweldige dag !

• 11 Augustus 2015 - 15:39

Carla:

Ha Mars en Herman,
    Wat is het leuk om over jullie trip te lezen. Olifanten zijn inderdaad geweldige dieren.
    Ik zie uit naar jullie volgende reis verslag.

• 11 Augustus 2015 - 16:26

Ingrid:

Klinkt goed meid.. Lekker aan het genieten.. Veel plezier nog xxx

• 11 Augustus 2015 - 16:38

Hi mammie,
    Dat is ook weer leuk om te horen. Helaas kerijgen we de foto's niet geupload op deze site. Super beesten! Ik ben verliefd :) kus mars

• 11 Augustus 2015 - 16:39

Zeker ing! Thnx meis, tot snel! Xx

• 11 Augustus 2015 - 21:19

Wilma:

heb de foto's bij Michael op FB gezien super mooi

• 14 Augustus 2015 - 11:46

Herman En Marsha De Groot:

Hi Wilma, was ook zeker super mooi. Heb ook aantal hele leuke foto's van Herman met de olifanten (en spinnen) had ik hier willen uploaden maar dat lukt helaas niet. Dus meer foto's volgens als we in Nederland zijn!